donderdag 20 februari 2014

To snor or not to snor

Je ziet ze overal, die snorren. En ik moet er helaas ook aan toegeven.
Stof: zw/w gestreept bij P.W. Hoofs, boordstof bij Stoere Jongensstoffen en effen geel bij Sew Natural

Voor de jongste nogmaals het Ottobre patroon 'Brave Firemen' uit editie 2013/3 gebruikt om een zwart/wit gestreept t-shirt te maken. Op de blog van Mamasha kwam ik een geweldig voorbeeld tegen van een zw/w gestreept shirt met gele boordstof. Alleen moest er nog iets op de voorkant komen. Geïnspireerd door al die snorren ben ik aan het schetsen gegaan.

Helaas had ik geen gele flock folie in huis. Maar wel gele tricot. Met wat Flisofix heb ik de gele snor vast gestreken op het shirt. En nu twijfel ik, zal ik nog over het randje zigzaggen, of gewoon nog met een rechte steek eroverheen gaan? Maakt het wel stevig en goed vast, maar ik ben bang dat het in de snorpuntjes niet mooi gaat zijn. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten