dinsdag 18 februari 2014

Three of a kind

Ik heb echt de smaak te pakken. Elk weekend rolt er nu wel een t-shirt onder mijn machine vandaan. Waarom is het dan zo rustig op dit blog... het probleem zit hem in het tijd vrij kunnen maken om overdag (!) mooie foto's te maken. De foto's zijn helaas nog in de vrije avond uurtjes gemaakt.

Na mijn vorige blog over het eerste t-shirt volgden er al snel 2 ander shirts. Voor elke zoon een eigen shirt. En als je goed kijkt zie je dat ik de stofjes terug laat komen in de t-shirts, alsof het een kleding serie is.

shirt nr.2 en nr.3
Patroon: 'Brave Firemen' uit Ottobre 3/2013
Stof: Tricot bl/wit gestreept en effen turquoise van Stoere Jongensstoffen
boordstof: markt 's-Hertogenbosch

Ik gebruikte een t-shirt patroon uit de Ottobre met korte mouwen die ik voor de jongste zoon verlengde tot een lange mouwen variant. Het is echt een fijn basispatroon waar je alle kanten mee op kan.

Mijn jongens vinden het geweldig en ik ben druk met het bedenken van volgende t-shirt/kleding projecten. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten